Kao znak zahvalnosti za dobru saradnju, novosadski vozači će moći da voze nove „218-ice” sa mnogo više komfora, jer su ugrađena sedišta proizvođača ISRI sa vazdušnim komorama za podršku lumbalnog dela. Pored toga, unapređen je i sistem klimatizacije, tako da do vozača dopire više hladnog vazduha.
Nakon što se MAN-ov vertikalni motor D20 dobro pokazao u starijim IK-218N (Euro 4), naši inženjeri su se upustili u ugradnju D20 motora koji zadovoljava EEV normu. Kao i prethodni, i ovaj motor isporučuje snagu 235 kW (320 KS) i poseduje Common-Rail sitem ubrizgavanja. Novina je, međutim, SCR tehnologija koja se koristi za postizanje EEV norme. U pitanju je katalizator koji koristi reagens AdBlue za smanjenje emisije azotovih oksida.
IKARBUS je pre nekoliko dana pobedio na dva tendera, tako da će JGSP Novi Sad biti bogatiji za još 9 solo niskopodnih autobusa IK-112N. Autobusi će biti isti kao prethodne tri serije IK-112N, uz najnovija rešenja koja su primenjena na novim IK-218N.