Ikarbus je po prvi put razvio gradski niskopodni autobus na MAN samonosećoj šasiji A24, a Beograđani će uskoro imati priliku da uživaju vozeći se u njemu.
Zbog rokova isporuke, ovaj tip vozila je odmah ušao u serijsku proizvodnju tako da će JKP GSP „Beograd“ uskoro biti isporučeno još 31 vozilo ovog tipa.
Neke od osnovnih karakteristika ovog vozila su: horizontalan motor D2066 LUH 48 EEV (EEV – Enhanced Environmentally Friendly Vehicle), što znači da je ekološki unapređen i po svojim karakteristikama nalazi se između EURO5 i EURO6 motora. Ovo je i prvo niskopodno vozilo sa horizontalnim motorom koje je proizvedeno u Ikarbusu, do sada su ugrađivani vertikalni motori u niskopodna vozila.
Voith automatski menjač 864.5 najnovije generacije, osovine – prednja MAN, neutralna MAN/ZF i pogonska MAN/ZF. Po prvi put u našim autobusima postoji EBS sistem kočenja i elektronska regulacija otvaranja vrata. Ovo vozilo poseduje i sistem za automatsko gašenje požara.
Dužina autobusa je 18750 mm, odnosno duži je za 625 mm od standarnog autobusa IK - 218.
Kapacitet putnika je 155, a broj sedišta 48.
Dizajn zadnjeg zida je promenjen, kao i dizajn zadnjeg branika i nosača svetlosne opreme. Promenjen je i dizajn prednjeg branika. Dizajn putničkog prostora takođe je nešto izmenjen.
Materijali koji su korišćeni za izradu enterijera usklađeni su sa svetskim trendovima. LED osvetljenje unutrašnjeg prostora je izrađeno od najsavremenijih lampi LED tehnologije čiji je vek trajanja višestruko produžen. Pored elektronske rampe za lakši ulazak majki sa kolicima kao i invalida, u autobusima postoji poseban prostor za smeštaj osoba u kolicima. Klima uređaj se podrazumeva. U putničkom prostoru je smešten sistem za video nadzor koji se sastoji od četiri kamere preko kojih se vozilo može i pratiti.
Svi materijali koji su korišćeni za izradu ovih autobusa su mnogo kvalitetniji u odnosu na pređašnje, tako da je sada u nijhovoj izradi dosta korišćen prohrom, mesing, aluminijum, jer su nam na prvom mestu bezbednost i komfor putnika.